Servis-Satış Sonrası

Geçerlilik Şartları:

Çağrı 24, tüm Volkswagen modellerini kapsar. Bu garanti, müşteri ya da 3. şahısların kasti ya da ağır ihmalinden kaynaklanan olaylar, mücbir sebepler (deprem, yangın, doğal afet vs.) ve arızaları kapsamaz. Hizmet şartlarının yerine getirilmesi ancak Çağrı 24 hattının konu hakkında bilgilendirilmesiyle mümkün olacaktır. 


• Ticari araçlar için uçak ve konaklama hizmeti, yalnızca araç sürücüsü ve beraberinde seyahat etmekte olan en fazla 2 yolcu için geçerlidir. 
• Volkswagen Çagrı 24 hizmeti kiralık araç firmaları, sürücü kursları, taksiler ve taksi içerisindeki yolcuları kapsamaz. 
• Çağrı 24 hizmetleri, ticari bir amaçla taşınan yolcuları ve yükleri kapsamaz. Müşterinin daimi ikametgahı aracının arıza/kaza yaptığı şehirde ise ya da olayın gerçekleştiği yerin müşterinin daimi ikametgahına olan uzaklığı 80 km'den azsa konaklama ve geçici araç tahsisi hizmetleri verilmez, müşterinin evine ulaştırılması sağlanır.

1. Bölgesel olanaklar dahilinde arızalı araca en yakın muadil araç tahsis edilir. Ticari araçlar için yalnızca varılacak noktaya ulaşım amaçlı bir araç verilir. Tahsis edilecek tüm araçlar binektir.
2. Kaza durumunda geçici araç tahsisi ve konaklama hizmeti verilmez.
3. Çağrı 24 hizmetine aracının garanti süresi dolmuş, ancak 100.000 km'yi geçmemiş ve 5 yaşını doldurmamış Volkswagen sahipleri de uygun bir fiyata 1 yıl daha sahip olabilir. Çağrı 24 kontrolü sonrasında yetkili servis tarafından değiştirilmesi gerektiği tespit edilen parçalar müşteri bilgisi ve onayıyla değiştirilir. Araç geçmişi kontrol edildikten sonra müşterinin bir önceki bakımı Volkswagen Yetkili Servisleri dışında bir serviste yaptırmış olduğu tespit edilirse yağ ve bakım parçaları (filtreler) hizmet prosedüründe tanımlanan çerçevede gerekli görüldüğü takdirde değiştirilir. Bu parçaların bedeli ve işçilik ücretleri araç sahibine aittir. Çağrı 24'ün geçerli olduğu süre içinde Volkswagen Yetkili Servisleri dışında bakım yaptırıldığı tespit edilirse hizmet geçerliliğini yitirir.